Var med och tävla du med! ;)

Jag är med och tävlar om att bli Lensways nya bloggambassadör och då har jag valt ut ett par solglasögon som jag tycker om och om du trycker här så får ni se hur de ser ut.
Man vill ju ha ett par schyssta glajjor på stranden när man går omkring med en glass i ena handen, Viola på höften och William travandes bredvid.
För han travar ibland inte springer eller går utan travlar, precis som en häst haha.
Sedan William föddes har han haft sönder två par solglasögon varje sommar så nu har jag inte köpt några och då vore det perfekt att vinna ett par nya.
De är ju dessutom svart/gula så det vore ju as häftigt, gnagets färger!
Då kan jag stolt ha på mig dem när man kanske följer med på någon fotbolls match.
Mannen min lär ju dock vilja sno dem ifrån mig men nej jag ska skydda med mitt liv haha.
William lär ju påpeka att de är gula som solen är och svarta som det är under natten på vintern och det är ju väldigt sant, solglasögonen kommer dessutom passa barn matstolarna som ska spraylackas i svart & gult under sommaren.
Åå snälla kan man inte få ha turen på sin sida denna gång och få dessa snygga glajjjor! :)
Om jag skulle bli en av de fem utvalda så kommer bloggen att marknadsföras för 20.000kr(!) det vore ju hur roligt som helst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0