Summering av dagen

Gick inge vidare med stövlarna heller för mamma hade råkat kastat kvittot men de sa att om hon fixar att konto utdrag där de står när hon köpte stövlarna så fixar dem det.
Däremot köpte jag William ett par tunnare fleecebyxor än de han har nu så nu slipper han förhoppningsvis bli lika svettig.
Fyndade dessutom ännu ett underställ till nästa vinter men det fick mamma lägga ut pengar för så får hon tillbaka snart.
Ja det är inte billigt att köpa kläder till ett barn som ska ha dubbelt av allt eftersom de ska ha kläder i ryggsäcken.
Fick däremot tag i han jag hade som kontaktperson på Sita och han skulle höra efter ifall de finns någon ledig tjänst åt mig och återkomma.
Efter besöket i Skärholmen åkte jag hem med mamma och åt lunch, hon bjöd på hemmagjord pasta carbonara.
Efter jag hade ätit var klockan så mycket att jag fick åka raka vägen till dagis och hämta William.
Det var ingen bra hämtning idag utan han gallskrek i säkert femton minuter innan han lugnade ned sig.
Råkade bli så att vi var sex föräldrar som kom samtidigt och då blev det för mycket för William.
Han klarar inte av när det blir så stimmigt utan då ballar han ur..
Men vi kom i alla fall iväg efter en stund och åkte mot Farsta.
Vi kom dit fyrtio minuter innan Kim så fick fördriva tiden med att kolla på kläder.
Ville visa en sak på H&M men den fanns inte där.
Såg riktigt mycket fina neon linnen och sådant som jag skulle vilja ha, jag passar väldigt bra i starka färger.
Speciellt under sommaren då jag är sol brun.
Kollade som sagt var på fotbolls skor till Kim och han köpte ett par vita, tyvärr var alla färgstarka skor inte konstgräs skor..
Efter det blev de middag på Burger King så vet inte riktigt om man kan kalla det för middag men men.
Får kompensera med stadig frukost, bra lunch och mellanmål imorgon samt frukt.
När vi kom hem tänkte jag stryka den rena tvätten men Kim ville göra det så jag kunde se på Nalle Puh med William och med Viola i knät.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0