Rekommenderar starkt Adlibris!

Förra veckan så var jag på jakt efter fylla-i-böckerna som jag hade sett på Barnbutiken och då kollade vi där.
Men den ena boken fanns inte kvar i butiken som jag och mamma gick till så vi bad personalen att kolla upp ifall den fanns i någon av de andra butikerna men då det var en bit till butiken som hade två exemplar kvar så struntade vi i det.
Utan kollade på Åhléns först och sedan tipsde mamma mig att kolla Adlibris.
Sagt och gjort, hittade samma böcker för priset av en bok i butiken!
Hej Barnbarn, här är mitt liv kostade 350kr i butiken och 219kr på Adlibris, Mina första år kostade 134kr på Adlibris och ca 250 i Barnbutiken så det var ju väldigt stor skillnad.
Jag köpte även en bok till mig och Kim men den förblir hemlig ett tag till, så sammanlagt betalde jag 572kr för 3st böcker.
Så ska ni köpa böcker och hittar någon fin bok i butik men tvekar på priset, gå in och kolla vad den kostar på nätet för i detta fall tjänade jag ca 250kr på att inte köpa böckerna i butik!
Det är ändå 250kr jag kan spendera på något viktigare eller något roligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0