Öppna förskolan och yoga

Nu är jag på öppna förskolan och idag är jag faktiskt först här.
Kom i tid fast vi hade svårt att komma iväg hemifrån imorse, det gick super tills ytterkläderna skulle på.
Om tio minuter är det i alla fall yoga och det ska bli roligt!
Det är ett härligt sätt att starta dagen på och man får en bra start på hela veckan faktiskt.
Hoppas att Viola sover under yogan fast om hon vaknar gör det ingenting men då hoppas jag att hon är glad.
Vore trist om jag inte kan vara med på hela yogan.
Nej nu måste jag gå, uppdaterar senare under förmiddagen.


Postat av: Therese- mamma till Alicia & Tindra

Åh vad skönt med yoga :)

Tycker det är jätte kul att läsa din blogg och hur dina dagar ser ut.

Har sparat din blogg på min sida.



Hoppas du får en bra dag!

/ Therese

2012-04-23 @ 10:54:20
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0