Nu säger jag god natt

Barnen sover för natten sedan innan nio någon gång och jag är lite små trött.
Så jag har lagt mig i sängen och ska försöka sova för min plan är att gå upp tidigt imorgon.
Vill komma upp och duscha, tvätta, läsa bok med William och göra en stadig frukost åt oss.
Måste tillägga att Plutten var så duktig att han själv sa att han kände sig trött och ville sova efter att han hade ätit kvällsmål & lekt en stund.
Han hade lite otur och råkade väcka Viola men vi hann ändå läsa två böcker innan hon började skrika.
Hon var riktigt övertrött så hon höll igång i några minuter innan hon slocknade.
Därför lovade jag att vi skulle läsa resten av den tredje boken på morgonen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0