Nu får de f*n vara nog..

Har tjatat på skolan i snart 1 år om att jag ska ha mitt truck kort och jag har fortfarande inte fått det!
Men allvarligt talat, hela min klass har fått det men inte jag?
Fixar dem inte det imorgon blir de nog en anmälan till skolinspektionen för skolan är långt ifrån perfekt..
Jag måste ju ha kortet för att kunna söka jobb som chaufför då det behövs till en del jobb.
Imorgon ska jag till skolan efter att jag har mött mamma för efter vi varit där ska vi till Stadium i Skärholmen och se ifall vi får reklamera stövlarna.
De vet att mamma inte kommer dra sig för att göra en anmälan till skolinspektionen för hon är mycket argare över detta än vad jag är.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0