Nu blev de sådär mycket sötsaker igen

Är det kalas så är det och då måste man ju få äta tårta om man vill.
Eftersom vi dessutom hade badat innan så var William lite lagom hungrig sådär och åt en hel del.
Orkade inte ta striden om att han inte fick äta så mycket sött för Kim glömde leksaker till honom.
Då kändes det fruktansvärt onödigt om jag dessutom skulle tjata på honom att han inte fick äta mer när de andra gjorde det.
Så vi tänjde lite på reglerna idag och fick en ganska lugn William.
Men vi fick även mat så han åt lite innan det blev fika dags.
Vi hann aldrig till Kims föräldrar innan vi skulle åka till Kims morfar men det gjorde ingenting och blev faktiskt bäst så.
Båda ungarna somnade i bilen på vägen hem och William sover än.
Viola vaknade för en kvart sedan och lika bra var det för nu äter hon & jag har bytt blöja och tagit på pyjamas.
Förhoppningsvis sover hon igen innan elva.
Nu är jag trött men får hålla mig vaken tills hon sover, god kväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0