Mys måndag

Efter att vi hade hämtat på dagis idag så gick vi till lekparken och var där en stund,
William kastade sig som vanligt över en cykel och satte fast två släp bakom det.
Efter en stund fick han även passagerare som han skjutsade omkring.
Men när vi blev tvungna att gå hem la han sig på marken och skrek men sen gav han sig.
När vi kom hem så fikade vi och sen stannade mamma tills vi skulle äta middag, då åkte hon hem.
William skulle berättat för mig igår att de kom överens om att hon skulle komma över idag och smaka på våra muffins men det gjorde han aldrig.
Efter middagen åkte Kim på fotboll och då såg vi på Nalle Puh, när filmen tog slut skulle vi läsa bok.
Men jag fastnade lite vid datorn när jag började kolla efter jobb och sedan började Viola gnälla lite..
Så Kim hann till och med komma hem innan vi ens hann börja läsa bok men det gjorde inget.
För då läste jag när han duschade och sedan lade han sig med honom och så kunde jag ge Viola mat igen.
Nej nu är det snart dags för sängen för nu sover äntligen Viola.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0