Mys dag hos svärfamiljen

Igår va vi hemma hos min svärfamilj och jag är så glad över att jag har en sådan bra svärfamilj, kunde inte fått en bättre svärmor & svärfar + deras döttrar samtidigt som jag hittade världens finaste man.
Kims morfar och hans dejt var där också, åt god påsklunch och umgicks.
Vi fick varsitt påskägg fullt med massa gott godis och ärligt talat minns jag inte när jag senast åt så mycket sött som jag har gjort denna vecka, de är helt stört!
Men man får passa på medan man ändå inte går upp ett kilo fast man äter som en häst..
Viola borde fått socker mjölk ur bröstet haha, så mycket har jag ätit känns de som.
Det var ju den sjunde semifinalen igår så vi satt bänkade framför matchen och hoppades p åatt ta oss till SM-finalen men nej så blev det tyvärr inte..
Så Kim blev riktigt låg efter matchen och lade sig på Bellas säng i ungefär en halvtimme och sa knappt något men sedan kom jag med idén att vi skulle bubbla och efter en stund rykte han äntligen upp sig.
När Viola sov sin långa stund runt middagstiden så passade vi på att bubbla lite och det var så skönt & mysigt att få lite partid.
Eftersom barnen sover tidigt och bra på nätterna så får vi ju ändå tid att umgås & mysa men att få göra det under dagen då man är pigg är en helt annan sak.
Vid nio tiden åkte vi hem för då började vi bli trötta.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0