Morgon stress

Idag är allt som vanligt med Kim på jobbet, Wille på dagis & vi hemma och gör sånt som vi känner för.
Men oj vad jobbigt det var att ta sig upp och iväg i tid imorse!
Jag sov in i det sista för jag var så himla trött och vaknade av Violas morgon gnäll men hon blev nöjd när hon fick ligga i hennes säng fast efter en stund började hon igen så då lade jag henne i babysittern.
Då vart de tyst och de va därför jag råkade somna om.
Men vi lyckades faktiskt komma till dagis i tid fast då tävlade vi till tunnelbanan för att slippa missa tåget.
De skulle vara inomhus nu under förmiddagen och arbeta med lera & deras tema "högt och lågt".
Vi som hade klätt på efter att vara ute i blåsten men men de går säkert ut efter lunch.
Nu äter jag frukost och ska strax klä på mig igen för att bege mig mot BVC.
Viola ska vägas, mätas & få 3 månaders vaccinet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0