Lek dejt i parken

Idag ska vi åka till Farsta och träffa Malin med hennes Leah och Maria med hennes Elvira.
Vi ska gå till någon park och låta barnen leka.
Det är precis vad William behöver och vill göra så det passar bra som aktivitet, för nu har vi lekt inne och så kan han vila på vägen dit.
Egentligen ville jag att vi skulle hitta på någon hela familjen men Kim behöver verkligen byta däck och göra en hel rekord av bilen.
Så de var inget snack om den saken och så är det fotboll idag & den matchen ser han hos sina föräldrar.
Han hade kunnat se den hemma men känns ju onödigt eftersom då kommer Wille bara slita i Kim och störa honom så det blir ändå bäst såhär.
Som ni märkt så är jag ensam med barnen ganska ofta men det gör mig ingenting, klart jag kan sura ihop ibland och tycka att han kan strunta i något.
Men det skulle inte gynna mig eftersom Kim då bara skulle vara låg & förmodligen grinig om jag tvingade honom strunta i en match.
Jag har hellre en lycklig man än att få som jag vill jämt för jag vet att jag också kommer få den egentid jag behöver när hon inte ammar hela tiden utan har mer rutin.
Vi ser fram emot lek med andra barn idag och hoppas på att vädret fortsätter vara bra!
Tar självklart med regnkläder ut i fall att regnet kommer.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0