Kalas dag!

Idag är de dags för kalas, Hugo har fyllt 2år och det ska firas!
Så nu håller jag på att gör lunch till oss innan vi ska duscha och klä på oss, Viola är redan påklädd som ni ser på bilden innan och sover.
Det blir våffel lunch då vi behöver använda mjölken & William tjatar ihjäl mig om när de är färdiga och vad han ska ha på haha.
Kim är på fotboll och sedan är de hockey så jag har barnen själv idag och de blev lite tjafs om det helt i onödan så känns sådär att ha skiljts utan massa kramar och pussar.
Men blir massa mys ikväll istället och det är också helt okej.
Känner mig så otroligt hormonell för jag blir nästan tårögd av att bara tänka på att han åkte utan att få en ordentlig puss och kram, va e det för fel på mig? haha
Dessutom slängde jag ur mig en otroligt onödig sak som fick Kim att säga att han inte vill ha fler barn men jag vet att det bara är tillfälligt för så känner jag också vissa dagar.
Nej två barn räcker men sedan är det vissa dagar då vi verkligen till ha ett till barn & känner hur mysigt de skulle vara att få tillökning i familjen.
Men som de är sagt nu så har vi tänkt vänta i några år men sånt kan ju ändra sig så låter de vara osagt om när nästa kommer.
Idag tänker jag lägga fokus på mina två änglar som förgyller mina dagar även fast de ibland känns som att man vill sälja dem på blocket!
Nu ska här gräddas våfflor, mums.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0