Ibland rinner det över

Nu är det lugnt och skönt här hemma igen.
Fick ett litet utbrott när William började strula vid middagen fast de var ju inte det som gjorde att jag blev så arg från första början.
Blev så himla arg att jag stängde in mig i vardagsrummet och åt upp min middag sedan flydde jag hemmet för en promenad.
När jag gick skrek Viola och William ikapp och Kim stod där med Viola på axeln.
Tror jag skrek åt honom att han kan ha de så jävla kul med dem och ge henne ersättning om hon blev hungrig.
Men jag var borta i max 20min så kom precis när Kim tänkte göra ersättning åt henne.
Då hade William lugnat ned sig och åt igen.
Jag var också lugn så jag tog båda barnen och pussade lite på dem.
Sa självklart att mamma blev lite arg så hon tog en promenad men nu är jag glad igen, det kan bli så ibland.
Jag har en tendens att störa mig på små saker men säger inget men sedan kan en bagatell få mig att explodera som en bomb.
Ungefär som nu fast nu blev jag bara arg och stod ju inte och skrek ut vad de var utan det får jag ta med Kim när Wille somnat.
Han måste nog känna sig lite förvirrad och de är fullt förståeligt.
Gjorde mig av med den sista irritationen genom att rensa Violas byrå på för små kläder så nu är det färdigt.
Hela vår säng är täckt av hennes och mina kläder nu.
Men ska lägga ned det som är för litet i en kartong när vi nattat William, känns som att jag sagt det hundra gånger idag men men är man glömsk så är man.


Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

så är jag också, exploderar för minsta lilla :P Bra att du gick ut och andades lite luft så det inte hade blivit storbråk framför barnen...

2012-04-15 @ 20:32:12
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0