Ibland blir det intensivt

Just nu är vi inne i en sån där period då det händer väldigt mycket vilket resulterar i dålig uppdatering.
Men nu är jag på väg till dagis som vanligt och har varit på öppna förskolan.
Idag var vi bara 7 stycken mammor där med varsitt barn så det var väldigt lugnt.
Tänkte också informera er om att jag har bestämt mig för att lägga bilder på recept i kategorin matlagning istället för bilder som jag gjort tidigare.
Det blir enklare att hitta då för er!
Just nu har vi fullt upp med William och hans bus och påhitt så det är jobbigt vissa dagar.
Men de två senaste dagarna har ändå varit OK och vi hoppas att det vänder nu för vi älskar mys William.
Uppdaterar senare igen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0