I think I found it!

I den sista butiken tror jag att jag hittade hennes present men måste kolla med Kim vad han tycker sen när han kommit hem.
Har skickat ett foto på saken men får se ifall han är med på tåget.
Jag skulle också vilja ha det hon eventuellt ska få haha!
Så jag kanske köper mig en likadan sak men de ska inte användas än på ett tag ändå så behöver inte köpa dem nu.
Men för säkerhets skull ska jag kolla lite mer på present imorgon då jag ska träffa Ebba en stund.
Måste ju baka Kim en tårta imorgon som han får efter jobbet!
Bild på den eventuella presenten kommer jag ej att lägga upp då jag inte vet ifall hon kollar in bloggen ibland.
Vore ju hemskt om hon råkade få syn på det innan hon fått det!
Sedan kollade jag upp den där saken och det blir inte billigt så jag funderar på att kolla i en annan butik också för att vara säker på att det blir rätt med den saken.
Det är ingenting man kan ångra och bara byta om vi säger så, det är något som förföljer en i stort sett livet ut.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0