Hurtigt!

Nu under morgonen när William sov så har jag sökt 5-6 jobb så nu kan man hoppas att någon nappar.
När jag kommer hem ska jag leta efter fler jobb att söka samtidigt som jag äter frukost.
Känns förvånansvärt bra att ha börjat söka jobb nu för jag trivs så bra med att vara hemma.
Det vore ju en dröm om man hade ett jobb man kunde sköta hemifrån för nu när jag tänker på det så trivs vi med att ha William på dagis 6h/dagen.
Känns tråkigt att ha honom 07:30-16:30/17:00 sen när båda jobbar heltid..
Men vi får se hur det blir för allt hänger på om Kim ska byta jobb och lönen han får då.
För som det är nu skulle det räcka med att jag jobbade 50% eller 75%.
Samtidigt vill vi ju jobba in lite pengar som vi kan spara till semester, barnen & budget.
Äsch de är inget att spekulera i nu för ett jobb är bättre än inget jobb alls.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0