Hurtigt värre!

Vår promenad sträckte sig från Dalens sjukhus till Gullmarsplan och från Gullmarsplan till Sandsborg.
Sedan var klockan redan fem i halv tre och vi sa hej då och så gick jag till Kärrtorp eftersom jag inte hann till busshållplatsen.
De var i skogen idag så jag fick gå en liten bit till.
Nu är vi på väg till Farsta för att köpa svärmors present och möta Kim där.
Men så fort vi kommer ska Viola få mat och William en frukt.
Tror att jag kommer ha lite träningsvärk imorgon för det hade jag i tisdags efter yogan.
Men det var skönt att gå ändå och detta var min första riktigt långa promenad sedan förlossningen.
Fler lär det garanterad bli eftersom vi bor ganska nära och båda våra barn är ungefär i samma åldrar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0