Dagens plan

Vår plan för denna dag är att gå upp och äta frukost nu.
Sedan ska vi klä på oss och städa lite & efter det ska vi bege oss mot Ebba.
Vi ska planera menyn till ikväll och så får jag äntligen träffa hennes man, det ska bli mycket trevligt.
När vi kommit på vad vi ska äta så ska vi gå och handla och sedan åker jag hem med maten.
Lär behöva städa ännu mera då och invänta att Kim kommer hem från jobbet.
Vi ska fira Valborg med Ebba och hennes familj hemma hos oss & sedan kanske gå till någon brasa om barnen inte tänker ha gnäll fest då.
Kim kommer för första gången få träffa dem och jag & Ebba har bestämt lite att grabbarna ska komma överens.
De ska nämligen vara pappalediga lika länge och samtidigt så då kan de rulla vagn tillsammans.
Idag är jag på strålande humör och jag tror inget kan rubba det idag!
Ikväll ska jag faktiskt dricka lite alkohol för andra gången sedan lillan föddes, kanske en cider till maten eller ett halvt glas vi.
Vi får se hur det blir.
Men för att vara på säkra sidan ska jag ringa BVC och fråga hur det är med alkohol och amning.
Vi har tänkt ge henne mjölk på flaska eftersom vi har ett litet lager i frysen.
Vad tycker ni om alkohol och amning?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0