Arg som ett bi!

Alla som bor i Stockholm vet ju att det vräker ned snö nu.
Men Kim verkar skita i det och tog bilen till den där j*vla fotbollen!
Är så otroligt sur på det så de finns inte, känns så fruktansvärt oansvarigt att ta bilen när man bytt till sommardäck..
"det är ändå inte halt nu".
Jaha men så bra att han gått och blivit expert på väder helt plötsligt.
Blir ännu mera grinig av att de dessutom ska ha den där fotbolls cupen ändå trots vädret.
Hoppas ju nästan på att Kim vrickar foten eller något och lär sig en läxa.
Men då ska jag stå ut med hans gnäll och det vill jag inte & jag vägrar köra bilen då.
För passar de bara att låta mig köra när han gjort illa sig kan han åka kommunalt!
Usch låter ju som en bitter kärring nu men att underskatta vädret så här gör mig verkligen arg oavsett vem som gör det.
Hade varit lika förbannad om det hade varit pappa men han hade aldrig tagit bilen i detta väder.
William frågade när han skulle komma hem och jag kunde inte låta bli att slänga ur mig "vi får se om han kommer hem överhuvud taget".
Men han verkade inte ha uppfattat vad jag sa haha.
Dessutom somnade Kim utan att ge mig en god natt puss och de var inte heller snällt gjort.
Nej nu måste jag äta innan jag blir ännu grinigare om det ens är möjligt.


Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

det är ju nu som det är svinhalt när det blir snö såhär! :s Tack och lov att han inte tog med sig barnen, verkligen oansvarigt :/ Förra veckan hade vi en natt då det blev dåligt väder och lite snö. Den natten körde en ung kille på 21 år ihjäl sig för att han fick sladd med bilen p.g.a väderlaget och sommardäcken :/ Du får skälla på karln din när han kommer hem, han inser nog inte faran i det hela...



Kram

2012-04-14 @ 10:02:46
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0