Åh vilket underbart väder!

Idag är det ju verkligen underbart vår väder, det är omöjligt att inte vara glad idag.
Ingenting kan nog få mig på dåligt humör!
William och jag hade hur roligt som helst hela vägen till dagis imorse.
När jag kom hem så lade jag ut lite annonser om bebis kläder vi inte vill spara.
Sedan har jag slappat vid tvn & busat med Viola.
Nu är jag på väg in till stan för att möta mamma innan hon åker.
Hon åker till landet idag för hon och Anders måste fixa lite på bouppteckningen.
På fredag ska pappa åka upp och då kommer William att följa med för det sa mamma att han fick.
Vi skulle åkt upp men Kim jobbar på måndag så de blir bara upp & ned..
Jag hade tänkt åka upp och sedan ta tåget ned med barnen men vi kom på att vi skulle vilja göra något som par i helgen.
Låta svärfamiljen ha Viola i någon timme och hinna fixa lite i lägenheten.
Sedan ska vi fira Valborg med kära Ebba och hennes familj så det ser vi fram emot!
Har även börjat söka jobb nu och hoppas på att få börja jobba helg redan i maj för då kommer jag ha arbetat i 8 månader innan januari.
Det vore helt perfekt för då får vi mer pengar till semestern och annat roligt.
Men tänker inte hoppas på för mycket, de blir som det blir.
Nu vill jag i alla fall ha en glass, hej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0