3 månaders vaccinet = spillda tårar..

Nu är vi BVC och vaccinerat lillan, hon var riktigt hardcore under själva sprut tillfället men efter den andra sprutan då sprutade tårarna och hon grät som aldrig förr.
Min sköterska sa att den sista sprutan har en bränande känsla i benet och att hon förmodligen kommer vara öm efteråt och så berättade hon om biverkningarna man kan få.
Vi får hoppas att hon slipper bli jätte dålig utan klarar sig som brosan gjorde när han var bebis.
Nu sover hon och jag ser så tydligt framför mig hur ledsna hennes ögon var innan hon somnade, lilla skruttan då!
Hon fortsätter i alla fall och växer och nu vid exakt 3 månader & 2 dagar väger hon 5695g och är 59,5cm lång.
Alldeles perfekt på kurvan ligger hon så de känns bra.
Ska leta reda på Williams häfte där det står vad han vägde då och be mamma kolla hur stor jag var när hon hämtade mig.
För när de fick mig i Colombia var jag 3 månader och sedan ska jag be svärmor att kolla hur stor Kim var vid 3 månader, de är lite kul att veta.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0