Vad händer med min kropp?!

Idag spelar min kropp mig ett spratt!
Inte alls så kul enligt mig men kroppen kanske tycker det, känner mig lite konstig men vet inte riktigt vad det är.
Har varit obeskrivligt trött hela dagen trots att jag tog järntabletter imorse och så starka sammandragningar på det & nån konstig "kissa på mig"- känsla haha.
Håller jag på att bli förkyld eller barkat bara haft en dålig dag?
Tur att vi ska till barnmorskan imorgon så att jag kan fråga allt jag undrar.
Tror att jag har läst för mycket på senaste tiden om människor som fått sina barn för tidigt.
Som mamma sa till mig idag "sluta oroa dig! Händer det något så gör det de oavsett hur mycket du oroar dig innan".

Men det händer sällan något dåligt som inte följs av något bra och så är det idag också, flickan vår sprattlar och har sig i magen och det är så kul att se när hela magen rör sig.
William tycker det är lite läskigt när hon sparkar jätte mycket men ja det är nog inte så konstigt, undrar hur han uppfattar det i sin värld.
Nu är det i alla fall lugnt i magen och resten av kroppen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0