Uppe med tuppen!

Idag är jag uppe med tuppen, ingen sovmorgon idag inte!
Väckarklockan ringde tjugo i åtta och då hann jag snooza tre gånger, super skönt.
Hann till och med äta frukost och se lite på Kim Possible hehe.
Nu sitter jag på tunnelbanan och är på väg till mamma för att hämta en sak.
Jag ska nämligen simma med Terese och hon vaknar rätt tidigt så vi bestämde tjugo i tio utanför hallen.
Försökte få min käraste att skjutsa mig men det gick inte riktigt hem hos honom däremot kan han gärna få hämta mig så kan vi hitta på något kul efter lunch.
Vi ska luncha i centrum så Kim får fixa sin egna lunch idag.
Ska bli riktigt skönt att få röra på mig faktiskt!
Har bestämt mig för att simma en gång i veckan från och med nu och även träna på något annat sätt fram till förlossningen, dels för att det är bra för mig & barnet och dels för att jag är så fruktansvät rädd för att bli tjock!
Är redan uppe på 1kg över min startvikt..
Sa faktiskt åt Kim att sparka ut mig ur lägenheten två-tre gånger i veckan för att jag ska träna och jag hoppas att jag kan få med mig honom på helgerna.
Nu ska jag underhålla mig med wordfeud tills jag är i fruängen.

Postat av: bbs

Godmorgon, bara 19 o snart 2 barn? det bra juu

2011-09-25 @ 09:44:15
URL: http://babyshakur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0