Släktmiddag nästa

Nu är vi på väg hem efter en inte riktigt så lugn helg som jag hade tänkt mig men men barn är oförutsägbara.
Hade strålande väder igår faktiskt!
Är väldigt trött just nu men det försvinner nog snart eller det måste försvinna för när vi kommer hem är vi bjudna på middag.
Släktmiddag för att vara precis, vet inte hur stor del av Kims släkt som kommer men det ska nog bli trevligt.
Hoppas och tror att sonen kommer uppföra sig bra men de brukar han göra när vi är borta :)
Låter lite larvigt och käns framför allt larvigt men lite nervös är jag ändå haha, vet ju att jag är "godkänd" av min svärfamilj men det är nog inte det som gör de.
Tror att det är att jag inte hunnit träffa all släkt innan jag blev gravid och att jag bara är bekväm med min kropp ibland och är orolig över det vanliga "hon är gravid" syndromet, klappa på magen..
Vet att min underbara sambo gärna presenterar mig i "tajta" kläder så att magen syns så mycket som möjligt för han är ju så otroligt stolt över den och det förstår jag.
Men själv känner jag mig lite mer som en flodhäst i ballerinaklänning xD
Nej då kanske inte riktigt så men ibland fast jag vet att jag får ta på mig precis vad jag vill och ikväll blir det nog strumpbyxor och en röd klänning om tuttarna fortfarande får plats i den :P

Ne nu ska jag spela lite wordfeud innan vi är hemma för då ska jag hinna platta håret innan vi åker.
Längtar efter min kära man som jag inte träffat på några dagar & att mysa lite ikväll.
Ha en fortsatt trevlig söndag alla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0