Sämre dagar kan man säkert ha..

Men för min del är det här nog en dag på botten listan.
Har varit usel sedan jag vaknade tills nu bortsett från de timmar som vi var på öppna förskolan, de var super trevligt och vi ska dit imorgon igen & på fredag var det utflykt till junibacken.
Tur att någonting har varit bra denna dag!
Är väldigt deppig idag men kan inte förklara varför för de vet jag inte riktigt, har mupp ont i magen och ingen ork på det men måste få i sonen lite mat så att man kan få lägga sig sen.
Stolarna får vänta jag orkar inte hämta dem idag tyvärr.
Kim är hos sina föräldrar o ska bada bubbelkopp så pappa kanske kunde åka och hämta dem med mig men jag orkar inte röra mig.
Skiter faktiskt i att försöka hitta dem lite billigare får väl köpa helt nya sen istället om ägaren inte äf villig att skjuta upp det ännu en gång.
Blir ju dock onödigt dyrt då nya Stokke stolar kostar ca 1700kr.
Hade varit perfekt att ha en kock för en timme som såg till att William fick mat i magen.
Kanske uppdaterar senare men tvivlar på det, hoppas att imorgon blir en bättre dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0