Mys kväll med min själsfrände.

Idag har vi en barnfri kväll då pappa var ledig imorgon och undrade om han kunde få ha William över natten och en stund imorgon.
Så jag åkte och lämnade honom hos pappa efter att vi hade kommit hem från öppna förskolan och så hämtade Kim mig hos pappa, vilket blev perfekt för då fick vi med oss tre flyttlådor.
Sedan bjöd Kim mig på middag på Grekisk Kolgrill som ligger i Älvsjö, det var super gott och super skönt att slippa laga maten själv!
Nu har han precis skalat morötter och gjort dipp & laddat ned film så strax blir det myspys.
Tar igen lite efter gårdagen känns det som men som sagt så blir vi aldrig riktigt osams och det är alltid om bagateller och blir ju extra svajigt nu när mitt humör pendlar upp och ned som en jojo.
Plus att min känslobarometer är i rejäl gungning men då är det ju tur att man har en sådan underbar fästman som kan prata om allt & stöttar mig i vått och torrt.

Förutom myset så har jag och William haft en jobbig start på dagen då han gått på toa tre gånger under nattens & började bråka imorse (halv sju!) om att han ville sova i min säng.
Men med gnäll kommer man ingenstans så han fick gott sova vidare i sin egna säng och så myste vi när vi skulle gå upp istället.
Ringe även barnmorskan men fanns inga tider till läkaren förens nästa vecka så den 7 oktober kanske jag får ett bättre svar på mina kramper och värk i magen.
Hade lika trevligt som vanligt på öppna förskolan och imorgon blir det utflykt till junibacken med alla härliga mammor & fina barn.
Sedan ska vi nog laga någon mysig middag och ha en riktig familjefredag.
Nej nu måste jag sluta för nu är det dags för film!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0