Kvällsmys med kladdkaka!

Har nyss bakat kladdkaka åt min käraste då han ville ha det och nu när det ändå finns så ska jag ta mig en bit fastän jag redan ätit mitt kvällsmål.
Äter aldrig sånt för att jag tänker på barnets bästa och min hälsa men nu gör det inget att jag inte får äta sötsaker de var jobbigare i början.
Känner mig som en perfekt hemmafru för idag har jag varit ute i parken med sonen, tvättat, diskat, lagat middag, varit på apoteket, vikt all tvätt, handlat och nu diskat & bakat!
Hann med väldigt mycket idag och det känns skönt för då slipper jag tänka på tvätten nå mera och kan "lata mig" imorgon när Kim ändå ska på hockeyn.
Hoppas alla andra haft en lika bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0