Underbara älskade!

Måste bara skryta lite om min kära partner som är en riktig klippa!
Igår fick jag önskad frukost på sängen & sedan önskad lunch serverad på bordet.
Har verkligen en super-duper man och jag är så löjligt tacksam över att han finns här hela tiden under graviditeten.
Det är inte många som är så förstående som jag tycker att Kim är under en graviditet.
För övrigt så älskar jag att Kim är så lugn och aldrig blir arg & slänger ur sig elaka saker.
Igår fick han en för tidigt julklapp av mig, ett par vinterskor som min kära mamma betalade åt mig just då.
Mammas julklapp kommer hon älska!
William kommer också älska sin present och julklapp.
Han ska nämligen få en leksaksspis, köksleksaker, förkläde & ugnsvantar från barbapapa, bord och bänk, ny matstol, strumpor & nån leksak samt tavlor som jag målat för länge sedan.
Oh jag längtar så till december!
Känner mig fylld av lycka och kärlek idag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0