Svar på tal

Fick en kommentar om mitt inlägg om att jag vill ha vinter nu.
Ifall jag var rädd att det skulle bli jätte halt och att jag ramlade med magen.
Ärligt talat så har jag inte ens tänkt på det en enda gång föräns nu.
Just nu så känner jag mig inte det minsta orolig över att ramla vilket kanske är lite konstigt eftersom de faktiskt blir riktigt halt några gånger under vintern.
Men lillan är ju beräknad att komma i början av januari och oftast är ju vintern som värst från januari och någon månad framåt för i december är det ju ibland osäkert om de är snö på julafton.
För övrigt så är jag extremt bra utrustad när det kommer till vinterskor och kläder.
Har faktiskt tänkt använda mig av sådana där "extra skor" som man sätter på skon och som förhindrar att man halkar lika lätt på isen.
Annars så längtar jag mest till vintern för att kunna vara ute och leka med sonen i snön, kanske åka lite skridskor och skidor om kroppen orkar med det.
Jag är ju inte en människa som håller mig inne på grund av vädret och jag fick ju sonen en månad innan dottern är beräknad så jag tror inte det ska hända något.
Men min beskyddande fästman kommer säkert insistera på att jag åker bil istället får tåg och buss sen i slutet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0