Stressigt!

Idag är en väldigt stressig dag eller vi låg nog i sängen för länge!
Men vi hann äta frukost och gå till parken en stund innan vi åkte och hämtade tripp trapp stolarna sen lämnade Kim oss hos mamma då hon inte hade hunnit hem.
Nu försöker jag äta innan vi ska iväg på fotboll med Kim.
Hans pappa kunde inte gå då så tog han med mig, jag som egentligen hatar fotboll.
Lunchen blev det kaos med men William ska äta med mormor när de kommit tillbaka från Lidl, de skulle handla champinjoner.
Själv blev det skräp mat, hamburgare från grillen..skäms på mig!
Får bli en nyttigare middag så jag kan sova med gott samvete.
Hoppas alla andra slipper stressa så denna jätte fina höst dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0