Seg start på morgonen

Idag blev det väldigt sen frukost för oss, runt tio tror jag för jag vaknade halv tio.
Men då blev jag väckt halv åtta för att höra med Malin via sms om vi fort skulle låta barnen leka idag men katten deras hade bajsat i sängen så hon blev tvungen att tvätta.
Hon sa att vi fick komma på eftermiddagen istället men då är det öppna förskolan men så kom jag nyss på att vi hinner båda om vi vill.
ÖF öppnar halv ett och vi sa två så då kan jag ändra till halv tre & så kanske Kim kan hämta oss efter jobbet.
Var uppe vid sex imorse för att kissa och dricka vatten & då tänkte jag rätta till Williams täcke men upptäckte att han hade kissat på sig.
Så fick väcka honom och bädda om men då hade han lite svårt att vara tyst så vi fick tjata på honom att i alla fall vara tyst om han inte kunde somna om för det var fortfarande natt.
Självklart skulle den jobbiga hunden skälla samtidigt så hade lite svårt att somna om även jag.
Därför råkade vi vakna sent idag.
Nu vill William att jag ska sjunga på sångerna som vi över, så vi höres!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0