Sämre dagar har man haft

Var på rätt bra humör när jag skrev förra inlägget men efter ett samtal till mamma så förändrades det.
Kommer inte säga vad det handlade om då det är privat men det var en tråkig sak..
Sedan kommer vi hem och då säger William två oroväckande saker som jag inte heller kan ta upp i bloggen.
Men att han ens sa de sakerna gjorde mig väldigt ledsen och nedstämd.
Skyllde på att jag fick ont i bebismagen då jag började gråta men jag har lärt honom att det inte är farligt för de går över.
Så han klappade på magen och pratade med henne och sa att hon inte fick röra sig så häftigt.
Min lilla skrutt!
Somnade till efter middagen och vaknade precis när Kim nattat William.
Nu blir det Grey's Anatomy & lite mys med mannen min.
Hoppas ni haft en bättre eftermiddag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0