Öppna förskolan

Idag var vi på öppna förskolan som vanligt och det är så kul att se vilka framsteg William gör med de små barnen.
Är fin och försiktig och inte alls lika klumpig och elak som i början.
Sedan har han ju en tjej på 3år som han brukar trotsa lite med fast de brukar lösa det mesta på egen hand.
Familjerätten var på besök idag och det var väldigt intressant att höra vissa andras problem och frågor.
Samt kunna ställa egna frågor och få svar på sådant som jag undrat länge.
Är väldigt nöjd med de svar jag fick i alla fall.
Eftersom julen närmar sig med stormsteg så har vi börjat öva på lucia & julsånger inför avslutningen.
Vi kommer slå ihop lucia firandet och jul firandet så att det blir en enda stor julavslutning.
Den 14dec klockan 14:00(prel tid) är familj,vänner & släkt bjudna på avslutningen.
William kommer vara tomte då hans önska var att få ha röda kläder, röd är hans favoritfärg & jag tänkte satsa på tjock pepparkaka haha.
Ska baka en god tårta & något annat till hans födelsedag då jag tycker att han kan få firas lite lätt av hans nya vänner.
Har en riktigt rolig idé till hans kalas för familjen & släkt men den tänker jag inte avslöja nu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0