Middagsbjudning

Idag är vi bjudna på middag hemma hos svärföräldrarna, älskar att åka dit för ja gillar min svärfamilj otroligt mycket plus att vi alltid blir bjudna på god mat. Kanske blir att bubbla lite till kvällen om vädret tillåter, har ju varit förkyld men nu är jag så gott som frisk. Dessutom gillar lilltjejen vatten för hon rör sig alltid då & så gillar hon musik, då brukar hon också leva om. Hon verkar gilla kombinationen av när vi bubblar & lyssnar på musik för då rör hon sig mest. Ska ställa mig och diska strax & sedan duscha så är det gjort. Igår köpte jag tre halloween lyktor att ställa i fönster brädan eller hända på gardinstången samt fyra par stora yoghurt koppar. Fanns tyvärr inte i gult så det blev en svart, en rosa, en ljus grön & en orange. Kim har de bra idag för jag låter honom spela NHL, annars är jag inte så förtjust i att han spelar & absolut inte när han fastnar vid spelandet. Men idag får han spela tills vi ska klä på oss och åka, vilket blir snart för jag tänkte att vi kunde gå ut och gå lite. Nej nu ska jag göra lite nytta, på återseende!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0