Lyx!

Har nyss ätit middag hemma hos mamma och det är så skönt att slippa tänka på disken!
Gott var det också men det brukar det vara.
Kim skulle se på hockeyn med hans pappa ikväll så han tog med sig kortet och sover över där så då får jag se på tv hos mamma.
Fick till och med skjuts hela vägen hem till mamma istället för till Älvsjö som jag först bad om.
Nu sitter sonen vid tvn och ser på Bilar, jag har och är emot att små barn ser på tv/film & uppmanar absolut aldrig William till att se på tv men någon gång ibland när det går något vettigt får han kolla.
Bilar filmen vet jag inte riktigt hur det kommer sig att han har blivit så fäst vid men det är nog för att mamma har ett sånt intresse för bilar/lastbilar som han tycker det är så coolt.
Själv så ska jag leta efter en laddare men tror inte att det finns någon här så ska spara på batteriet, har bara 7% kvar..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0