Lördags fix!

Idag har vi inte gjort så mycket, haft mys i sängen och kollat på barnprogram & ätit frukost.
Efter det har William hjälpt mig att tvätta och han var så duktig att han gick upp till Kim, bad om min telefon och kom ned med den.
Behövde den för att ringa mamma och fråga vad jag sist torktumlade hans ena täcke på då det saknas lapp.
Sedan gick han upp ytterligare en gång för att gå på toa men sa till mig att han bara behövde gå upp en snabbis, undrade varför det tog sådan tid men då stod han i dörren helt plötsligt och hjälpte mig att hänga upp tvätten.
Igår dammsög vi hela lägenheten och torkade golven.
Nu är vi på väg hem till pappa för att lämna William som så hemskt gärna ville åka till morfar.
Han började att fråga redan igår innan vi åkte till IKEA och åt köttbulls lunch med pappa.
Disken väntar på mig och Kim när vi kommit hem igen, jippi!
Hörs senare.

Postat av: Micaela Norberg

Ha en trevlig helg!! <3

2011-10-08 @ 16:17:53
URL: http://mickstick.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0