Jag älskar dig så!

I torsdags kväll när jag & Kim lagt oss i sängen så var jag tvungen och konfrontera honom.
Tyckte han hade betett sig så konstigt under kvällen och jag märker ju när det är något han tänker på.
Det visade sig att Kim oroat sig över att jag hade slutat älska honom för att jag inte varit på något kram humör under senaste tiden.
Så jag förklarade att det enbart har att göra med att jag känner mig så stor och otymplig som jag inte känner mig så kram sugen.
Har sagt det för länge sedan men han behövde nog höra att jag fortfarande känner mig lite obekväm till och från.
Kim fällde till och med några tårar när han sa att han trodde att jag inte älskade honom.
Tycker det är så otroligt manligt att kunna visa sig så svag för sin livspartner istället för att bita ihop.
Jag sa även till honom att jag tänkt ytterligare lite på hur jag vill ha bröllopet och han verkade gilla hur jag tänkte.
Tror han blev riktigt glad när jag sa att jag skulle kunna tänka mig ett strandbröllop i min långklänning bara han säger ja.
För annars så vet ju han att jag kan tänka mig ett vinterbröllop.
Pratade även lite om att fira guldbrölllop och sånt, fick höra då att han kommer älska mig fastän jag är gammal och rynkig.
Sedan skojade vi om russinsex och ifall gamlingar har sex?
Vi somnade nästan i någon konstig sked men fick ju lägga oss som vanligt för att kunna sova ordentligt.
Jag älskar dig min kära livspartner och jag kommer aldrig att lämna dig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0