Fredagsmys!

Har varit en perfekt dag!
Imorse var det mys i sängen och sedan kom pappa & hämtade William och vi åkte till stan för att göra vårt ultraljud.
Det var riktigt häftigt att se henne i 3D/4D för då såg man verkligen hur hon ser ut, det ser ut som att hon har mina läppar.
Efter det lunchade vi på tacobar sen åkte vi hem, hämtade mina badkläder & bytte skor och tog bilen till pappa.
Hämtade William och åkte till Älvsjö för att gå på underbara barn mässan men William hann inte gå med oss innan hans pappa kom och hämtade honom.
Kändes lite överskattat helt klart men mest för att vi har i stort sett allting man behöver i början och då kändes alla erbjudanden och reor onödiga.
Däremot hade Allt för föräldrar en väldigt bra monter men två super bra tävlingar!
Där fanns det massa barnsaker som vi skulle bli väldigt glada över om vi vann.
Ställde upp i lite tävlingar och tog gratis grejer sedan åkte vi hem till svärmor & "svärsyster" på middag.
Visade bilderna och videon från undersökningen, de tyckte det var häftigt att se henne så & höll med om att läpparna är mina.
Nu ska vi bada bubbelpool en stund och om ett tag kommer svärmor hem igen med lite fredagsmys inför Idol som vi ska se.
Mitt humör är på topp & jag känner mig super lycklig!
Hoppas alla andra också haft en bra fredag och får en bra kväll.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0