Fredag morgon!

Kan ju nästan säga att jag nyss har vaknat fast ändå inte, har som vanligt varit vaken flera gånger inatt & nu på morgonen.
Men ligger ändå i sängen och vilar, William har nyss ätit ett äpple och nu sjunger han.
Ska när som helst gå upp ur sängen och fixa oss frukost.
Eftersom det är fredag så blir det lite onyttigt, rostad smörgås med valfri marmelad, juice och såklart yoghurt.
Sedan ska vi träffa Thessan som jag gick i högstadiet med & som jag var väldigt tajt med innan jag fick William.
Vi ska följa med henne till model house då hon ska fotas & innan så ville hon bjuda på lunch.
Får se hur lång tid det tar & vad vi hinner hitta på innan W ska hämtas av sin pappa.
Robin fick två helger i rad för att jag vill ha de två som kommer.
Hoppas ni vaknat på rätt sida för det har jag! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0