Dröm sött!

God natt alla fina människor!
Nu ska jag också kura ned mig i sängen så att jag orkar upp imorgon.
Tänkte börja dagen med ett svettigt cykelpass, sedan duscha och be om att få köra till Sala.
Vi ska handla och behöver underhålla mina kunskaper så att jag inte försämras som bilförare, ska kolla på en julklapp åt Kim när vi ändå är i "stan" så att säga.
Nu blir det nog en natt med massor av drömmar, de känns som det!
Det gör mig inget för jag gillar att drömma för oftast är det något kul.
Bär även på en hemlighet som jag inte avslöjat än men gör nog det imorgon om jag får tid.
Tänkte ta upp det idag men har inte haft tid att skriva i lugn och ro så då sköt jag upp det.
Natti!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0