Det lönar sig att inte ge upp! ;)

Idag är det ett av de hemliga datumen så nu avslöjar jag vad det är som är så bra med denna dag.
Kim har skrivit på vårt nya hyresavtal så nu är det offentligt att vi ska flytta till större!
Det blev trean i Bagarmossen till slut och som jag sagt förut så skulle vi vantrivas så får vi börja leta igen.
Från och med tisdag gäller det nya avtalet och nästa helg på lördag så flyttar vi.
Vi har bara idag kommit överens om att Kim ska sortera om de kartonger som står framme & packa ned alla spel som inte kommer användas i veckan.
Dessutom fick vi inflyttnings erbjudande från Trygghansa så det blir nog där alla försäkringar kommer hamna istället för Folksam.
Äntligen så kommer vi kunna äta middagar vid ett ordentligt köksbord & det gjorde mig så himla glad att Kim själv tyckte att vi ska fixa diskmaskin.
William längtar också, han tycker det ska bli jätte kul med eget rum.
Han får det lyxigt tills lillasyster lärt sig krypa för det rummet är rätt stort för en plutt som honom!
Ska bli så roligt att få bjuda hem våra familjer sedan när vi fixat till lägenheten.
Är väldigt glad idag som ni kanske förstår!
Helt plötsligt så har jag allt man kan önska sig så de jobbiga åren hos mamma har varit värt de.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0