Vardagsrummet får ni vänta på ;)

Det blev inga foton på vardagsrummet då det är under konstruktion, vi är inte riktigt färdiga med det än så ni får vänta och se hur det ser ut. I mina tankar så kommer det bli super fint när vi äntligen är färdiga! Kommer bli riktigt höstmysigt och även julmysigt sedan. Till helgen kommer vi även få sängkläder till spjälsängen så då ska den bäddas och så ska jag tvätta bebiskläderna imorgonkväll om jag får tvätt tid & sedan är allt färdigt åt henne. Ska försöka hinna åka och köpa gardinstången till vardagsrummet imorgon innan vi ska iväg & så vill jag hemskt gärna hinna sy gardinerna innan söndag. Så funderar på att sy dem på lördag eftermiddag när jag och William är färdig med pepparkakorna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0