Tog fel på helgen :P

God kväll alla fina!
Har blivit väldigt dåligt uppdaterat senaste dagarna ser jag.
I söndags så körde jag halva vägen hem och när vi väl var hemma så var jag så himla trött så jag orkade bara inte uppdatera.
Mamma hade ju blandat ihop helgen med den som kommer, hon trodde att vi hade åkt upp allahelgona helgen men nej.
Så det kändes ju lite konstigt att tända ljus för mormor & morfar på fel helg men det fick gå.
Har aldrig riktigt känt mig ledsen och så över mormor för jag hann aldrig träffa henne eftersom hon dog innan jag var född men när jag fick tända för morfar så kunde jag bar ainte hjälpa att tårarna rann.
William ville följa med och tända ljus men han förstod nog inte riktigt varför vi var där utan var mer intresserad av gravstenarna & blommorna.
Blev riktigt upprörd över de som hade "glömt" tända sina ljus och de ljus som hade slocknat tyckte han att vi skulle tända.
Höll igen på tårarna eftersom jag inte ville att William skulle se mig ledsen då det är så komplicerat att förklara för honom varför mamma är ledsen.
Efter att vi hade varit och tänt ljus så åkte vi först hem för att packa resten av sakerna & sedan för att hämta pappa, sedan fortsatte vi hem till Stockholm.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0