Tiden går så fort!

Sitter här i soffan och kollade nyss på klockan, den är redan fem!
Har inte gjort något direkt sen Kim åkte för att hämta pappsen innan matchen.
Då slog det mig hur fort tiden går, det är enbart 1 vecka och 5 dagar kvar tills min älskade grabb fyller 3år!
Vilket innebär att första advent är nästa söndag, vi har bjudit över våra familjer på lite fika så i veckan ska jag & Wille baka både lussebullar & pepparkakor.
På onsdagen den 30e ska vi på 3års kontroll på BVC och sedan blir det födesedagsfirande på torsdagen, har tänkt baka en tågtårta eller en biltårta men får se hur det går med de.
Sedan är det fredag och då ska vi till barnmorskan, på lördagen kommer släkten & firar busfröt, på söndagen ska jag på träff med några från BVCs mammagruppen i fruängen.
Måndag den 5 december är det dags för inskolning igen och jag hoppas att det kommer fungera bra & att han kommer att trivas, de vore så perfekt eftersom dagiset ligger bredvid oss!
Ni förstår ju vad jag menar, tiden kommer springa iväg nu och sedan är de helt plötsligt lucia, jul & nyår och sedan äntligen kan får flicka komma till världen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0