Sen middag

Idag blev det sen middag men de var för att vi kom hem sent från öppna förskolan, var hemma kvart i fem.
Men då stressade vi inte hem utan tog det lugnt hela vägen.
Sedan fick vi vänta in Kim då det var starkt rengöringsmedel i ugnen men han kom också hem sent.
För han hade tankat, tvättat av bilen & köpt mig citroner på vägen hem.
Det blev i alla fall ugnsfalukorv och potatismos idag & det satt fint!
Nu sover William nästan, hör hur han sjunger för sig själv.
Han vill inte ha någon godnatt saga läst eller mys innan han somnar men jag hoppas att det går över snart.
Är så mysigt att läsa godnatt sagor.
Nu ser jag och Kim på hockeyn & sedan är det Grey's anatomy.
Ska be om att bli masserad på låren & magen undertiden samt så ska jag smaska i mig citron & blodgrape!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0