En rosa tanke flög förbi :)



Har inte tänkt så mycket på det här med bröllop senaste tiden, det är ändå ingenting jag kan påverka.
Kim står för friandet & inköp av vigselring så jag kommer vänta tålmodigt tills han känner för att det är dags och de gör mig absolut ingenting.
Men tanken slog mig att man har ju helt perfekta bröst när man ammar så hade ju inte varit helt fel att gifta sig då.
Fast då skulle det i så fall bli i sommar eller så får syskonet komma innan vi gift oss ändå men de är ju omöjligt att veta hur brösten kommer se ut denna gång när jag slutat amma.
Vet i alla fall att Kim inte bryr sig så mycket om hur brösten ser ut, han älskar hela mig.
Sa det senast igårkväll att om jag vill förstora brösten efter vi är färdiga i bebisverkstaden så får jag det men för hans del spelar de ingen roll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0