Dags för lunch

Nu ska jag steka potatisbullar sedan ska vi åka till öppna förskolan & på vägen hem ska vi köpa pappas/morfars julklapp så är alla mina julklappar ordnade.
Har faktiskt redan börjat kollat på en passande födelsedags present åt Kim haha, det gäller ju att vara ute i god tid.
Nej men om man tittar i god tid så vet man ungefär hur mycket pengar man behöver spara för att ha råd med just den saken.
Det jag av en slump råkade kolla på nyss är svindyrt men tror han skulle uppskatta det till tusen!
Mamma kommer också gilla hennes julklapp, likaså pappa, William kommer självklart gilla hans julklapp & Kim kommer älska sin julklapp.
Åh jag är så himla fyndig och smart när de kommer till att köpa saker åt andra.
Nej nu ska jag mätta våra hungriga magar,vi höres!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0