Blev en bra söndag idag ändå

Var en ganska jobbig kväll igår då jag och Kim blev osams helt i onödan.
Känner inte riktigt för att skriva ut något här på bloggen men blev en lång kväll och ingen god natt puss.
Blev automatiskt dålig stämning under morgonen & blev på sämre humör när jag åkte in till stan i "onödan".
Trodde att jag var tvungen att åka in för att fixa en överraskning åt mamma & Matilde men det gick bra ändå.
Så på vägen hem kände jag att jag inte orkade sura längre och överraskade med god lunch.
Blev rejält överraskad när vi kom hem för då hade Kim ringt hit svärfar.
Så när vi kom in genom dörren var de i full fart med att installera diskmaskinen.
Nu står diskmaskinen och tvättmaskinen på då vi testar att allt fungerar som det ska.
Fick även upp skötbordet på lilla toaletten och om en stund ska jag och Kim sätta ihop spjälsängen.
Men först vill Kim visa mig Williams present på datorn, är tydligen något jätte coolt så jag är väldigt förväntansfull nu.
Har en så fin partner och är så tacksam över det!
Känner för att baka något nu men har knappt något hemma..
Dessutom är vi bjudna på middag ikväll hem till Kims föräldrar.
Ska bli trevligt att få en mysig kväll på självaste farsdag.
Hoppas alla andra haft en bra helg och en fin farsdag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0