Kärleks barnet!

Nu offentliggörs vår lilla hemlighet för nu vet våra familjer om det.
Vi väntar barn, jag är gravid! :)
Vi vet inte vilken vecka än eftersom vi hade ett svagt plus förra månaden och mensen kom en vecka sent så det skulle kunna vara från förra månaden eller så är det från denna månad.
Återstår att se vilken vecka jag är i när jag har varit på mvc och träffat barnmorskan.
Ska försöka be om att få en vaginalt ultraöjud nu i början för att vara säker på att vi inte väntar tvillingar.
Vi vet att det är tidigt men vi hade inte riktigt räknat med att jag skulle bli gravid nu och det hade ju varit bäst om jag hade hunnit börja jobba men nu blev det inte så och det är bara att göra det bästa av situationen.
Kommer ju hinna börja jobba och tjäna pengar den här gången och det känns jätte bra sen har Kim sagt att han tänker försörja oss så gott det går.
Vi ville ha barn nu och vi har pratat om det ett tag nu men vi trodde inte att det skulle gå så fort men till nästa gång ska jag komma ihåg att vi inte börjar förens det verkligen passar för nu har jag märkt att jag inte behöver så många försök innan de är en bebis i magen.
Våra familjers reaktion har varit väldigt bra, vi har båda blivit positivt chockade över att alla har tagit det så bra.
Att pappa sa grattis gjorde mig jätte glad för sist blev han verkligen inte glad och jag tycker det är väldigt viktigt att min familj godkänner killen jag vill leva med och de har de faktiskt gjort.
För vissa kanske sånt inte är så viktigt men för mig är det de.
Nu ska jag njuta lite och vila eftersom jag känner mig lite små trött.
Adjö så länge.

Postat av: nella

ååååh, grattis! :D

2011-05-01 @ 16:35:52
URL: http://ninetythreesecrets.com
Postat av: Micaela

Grattis gumman <3

jag är så glad för eran skull!! <3

2011-05-01 @ 16:41:19
URL: http://micaelanorberg.devote.se
Postat av: Grattis vännen. Va kul.:) är så glad för din/eran skull :) önskar er alla 4 allt gott. Och lycka till med allt. Kommer bli bra. Kramar <3

2011-05-05 @ 19:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0