In i dimman eller något sånt..

Sitter och plattar håret och gör mig vacker för en kväll på en av Stockholm stads natt klubbar.
Bestämde mig ändå för att möta upp grabbarna på The Bridge i alla fall, tänkte vara hemma och bara ta det lugnt men är väldigt pigg idag så ska unna mig själv en sen kväll.
Ska möta upp en tjej kompis & hennes arbetskollega om ca trettio-fyrtio minuter och sen ska vi röra oss vidare.
Blir självklart nyktert för mig men ska blir riktigt roligt ändå.
Kul att få träffa ännu fler av Kim vänner.
In i dimman, all in etc som man hade sagt om man hade druckit alkohol men för mig blir de väl dansgolvet o mingel med vatten och is, möjligtvis cola och is.
Ha en bra kväll!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0